søndag 20. september 2015

Takk Lill for verdens fineste pinnsvin

Har du sett noe nydligere enn disse Ruth's Pinnsvin sett av LillCat


Jeg synes pinnsvin er noe av det fineste og søteste som finnes
Så jeg har lett etter fine mønster uten å finne de jeg hadde lyst å lage.
Så jeg spurte Lill om hun kunne bli inspirert av dette bilde.

Å det kunne hun må jeg jo si, for mønsteret ble mye flottere enn jeg hadde sett for meg.
Disse er laget av min mor i Fabel og Opal
Hun var ikke vere enn at det ble et votte mønster i tillegg så nå er det mulig å lage et sett med både votter og sokker.

Det holder med 1 nøste i hver farge(50 g på ca 200 m) hvis du skal strikke bare sokker, men  skal du ha vottene også må en nok ha 2

En ting er sikkert og det er at det er ikke siste gang jeg strikker disse

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar