søndag 6. november 2016

Blåklokke


Tone Loeng har nå publisert den nye kofte boka si som er inspirert av forskjellige romanserier. Som en av  Tones modellstrikkere har jeg lært utrolig mye av å ta fatt på noen av hennes oppskrifter som kanskje kan virke avskrekkende og kompliserte. Men når en tar ting litt trinn for trinn går det overraskende greit. Så har en jo alltid hjelpsomme Tone som gjerne prøver å rettlede dersom en står fast.
Samtidig er det jo ingen som sier at en ikke kan avslutte på vanlig kofte vis med vanlig vrangbord, da får en jo en kofte med egen vri.
Blåklokke som jeg har stikket modellen for, ble mye flottere enn jeg hadde sett for meg. Og jeg er i utgangspunktet ikke så veldig glad i blått, men denne skal jeg faktisk ha selv også. Så det er bare å ta fatt på ny til meg selv, men det blir kanskje med en egen vri.
Bildene er tatt av modellkofta før den ble sendt. Så den er ikke vasket eller dampet. Dette forde dette er noe Tone ønsker å gjøre selv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar