fredag 12. april 2013

Så enkle

So Simple Silk Garden by Glenna C.
Navnet sier alt, så enkle men utrolig fine med den enkle fletten som går fra topp til bunn på den ene siden.

Fant dette fantastiske garnet Hot Socks Bolero, da jeg var en snartur til Voss.
Nøstet er på hele 150 gr.


Da gjensto det bare å finne et passende posjekt til garnet. Jeg bestemte meg for et enkelt mønster siden det er så mye farger i garnet, resultatet ble veldig fargerikt og festligt. Brukt hele 120 gram på disse sokkene, men så er de til min samboer som bruker 47 i sko


 Dette er et engelsk gratis mønster strikket på pinner nr 3, ikke så veldigt avansert om en vil prøve å forstå en engelsk oppskrift. Hælen er den samme som den jeg pleier å bruke fra Norske oppskrifter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar