onsdag 6. november 2013

Tiden flyr

Jeg kan ikke si annet enn at tiden flyr av gårde det er snart bare 6 uker igjen til jul.
Og jeg strikker og strikker, holder fortiden på med en større bestilling på sokker.


Så skal jeg strikke et par barnegensere, sokker og luer før jul. Så det mangler ikke på prosjekter, men moro synes jeg det er allikevel. Skulle bare hatt flere armer så hadde det blitt enda mer fart på sakene. Da hadde jeg kanskje fått tid til noen prosjekter til meg selv og mine nærmeste, men det får bli etter jul.

Jeg har vært så flink å strikke opp ganske mange nøster i det siste, så da bare måtte jeg legge inn en bestilling på Opalgarn som har stått på ønskelisten en god stund. Åh jeg gleder meg til å få prøvd det, fargene er bare fantastiske synes jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar