tirsdag 31. desember 2013

2014 et nytt år med nye muligheter

God morgen på årets siste dag.

Vi står på randen mellom det gamle og det nye året. Og det er noe med det å vite at en har nye muligheter i dette året. Selv om faktum er at en har nye muligheter hver dag, en står opp av sengen.

En flott tanke synes jeg

Det er med både glede og vemod jeg ser tilbake på året som vi nå skal forlate, mange fine og gode minner og så var det veldig trist å si farvel til vår alles kjære Apollo etter 14 år.
Apollo på tur i Fitjadalen i 2011

På pinnene akkurat nå har jeg både votter fra votteboka Varme hender og en barnegenser.

Så er jeg så heldig at jeg skal teststrikke for Lill. C Schei Dette gleder jeg meg virkelig til for det er noen fantastisk flotte oppskrifter hun har laget.

Så vil jeg Ønske alle et Riktig Godt Nytt År og Takk for det gamle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar