tirsdag 25. februar 2014

Ups hva skjedde

Kjenner du den følesen når du har holdt på med 2 par votter i 3 dager. Kaster dem i maskinen for å tove dem med godt mot for det gikk så fint sist gang????
Alle Hjerter
Jorids Julehjerter



Så åpner du maskinen og får hjerte i halsen.....

Presser hendene inni den tova klumpen og har lyst å bare gråte.

Men etter at de har tørket så er de heldigvis ikke så verst allikevel. Litt små og trange til meg men så har jeg store hender.

Hva har skjedd??? Jeg tror kanskje den grå fargen tover mer enn de andre. Vet ikke annet for Lime og Sort hadde jeg i maskinen 3 ganger og da ble de passelige til meg.

Mønstrene er Alle Hjerter av Lill C Schei og Jorids Jule hjerter av Jorid Linvik Garnet er Ullteppegarn på pinner nr 3.5 og 4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar