fredag 7. august 2015

Forelsket


Det er ferie tid her hos meg, dog med en smule vekslende vær. Har vært på tur oppover vestlands kysten. Mye flott å se selv om det har vært både kaldt og skodde så har vi også hatt flotte solskinns dager også. God mat og drikke samt at jeg har sjekket opp noen garnbutikker( som om det var noe nytt)




Jeg ble en smule forelsket i denne flotte jakka som jeg så, da jeg var innom Rauma sitt utsalg i Årdal. Den skal strikket i 2 tråder Plum og 1 tråd Alpaca Silk på pinner nr 5, så den blir nydelig lett og myk. Jeg har valgt en mørkere variant med mørkblå og svart i steden for den lys grå/beige. Det vil si jeg valgte egentlig en lys grå istedenfor den svarte, men etter å ha strikket et stykke. Valgte jeg å rekke opp og bytte farge, det ble for melert. Nå er jeg strålende fornøyd. Oppskriften er å finne i Rauma Hefte som heter Alpakka nr 12



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar