tirsdag 22. mars 2016

Edinburgh Yarn Festival 2016






  Jeg har vært på garnfestival i Edinburgh i helgen som var. En utrolig spesiell opplevelse for en garn fantast som meg. Her kunne du finne masse garn fra forskjellige små og store forhandlere. Mange små som driver med håndfarging og eksotiske fibrer. Så her var det mange inntrykk å fordøye.

Jeg vil ikke påstå at garnet var så veldig billig for det var det absolutt ikke, men spennende var det uten tvil

 Og så var det deilig å få en liten forsmak på våren, Edinburgh er en vakker by som er vel verd en tur etter min mening. Vakre gamle bygninger, smale smau og for meg var det så flott å se vårblomster i full blomst. Det gjør noe med humøret















Så skal du få se en litt av det jeg hadde med meg hjem i kofferten. Det er nok ikke alt men det jeg synes var mest spennende

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar