torsdag 12. januar 2017

Nytt år og nye prosjekter

1. Sjalet Gondola 2. Blomsterhage sokken 3. Kofta Tornerose 4. Oliven vott
Ja da er vi i gang med et nytt år, og da er det også litt gøy å se tilbake på det året som har gått. Jeg blir stadig like forundret over hvor mye jeg har klart å produsere på et år. Og det tiltross for at jeg gjerne skulle laget noen andre ting også. Det har med kapasiteten å gjøre, for døgnet har bare et vist antall timer. Og en rekker bare ikke alt en vil gjøre på den ene eller andre fronten.
Vel i det nye året kommer det noen nye spennende utfordringer som jeg gleder meg til, men som jeg ikke kan røpe enda.

Men en liten oppsummering er
37 par sokker
14 par votter
13 jakker/gensere
10 luer og pannebånd
7 sjal/skjerf
1 skjørt og
1 løper
Da har jeg faktisk fullført 165 nøster dette året noe som er en økning på 5 nøster fra året før, så jeg holder vist noe lunde samme tempo kan det se ut som.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar