fredag 16. oktober 2015

Katta ut av sekken

Endelig kan jeg avsløre hvorfor jeg har vært så fraværende her på sen sommeren. Jeg har hatt fingrene fulle av modellstrikking til den nye kofte boka som Tone Loeng(koftegruppas mor) lager sammen med Vanja Blix Langsrud. Og gled dere folkens, dette blir en flott bok med noe for alle uansett om du er erfaren koftestrikker eller ikke. Jeg er faktisk veldig stolt over å få være med på dette. Nærmere presentasjon av koftene jeg har bidratt med må nok vente en stund til. Men den som venter på noe godt......

 Så vil jeg slå et slag for Strikkesiden- for alle som i skrivende stund har 18 600 medlemmer og når den har passert 20 000 blir det en aldri så liten godbit til alle. 

Og ikke nok med det så fikk vi en flott votteoppskrift både av Vottelaugets eventyrvotter og Hjertebank Nina Granlund Sæther  den 14. oktober som er årets 1. vinterdag.

Så kommer snart mandag med mønsterleik og samstrikk av sokker, denne gang i regi av Gro`s design
Så det er mye å glede seg over og glede seg til i tiden fremover

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar