mandag 28. desember 2015

All I want for Christmas

 Votteoppskriften som heter  All I want for Christmas er laget av Tori Seierstad. Det er noen av de vakreste vottene jeg har laget.

Jeg har brukt Ask (grønn og hvit) og Finull (lilla) på pinner nr 2.5. Det skulle egentlig være 4 farger, men jeg valgte å bruke bare 3.

Den liten detalj som gjør mye er blomsten som er sydd med kjedesting i tuppen. Så vil jeg dele en liten detalj som jeg ofte bruker når det skal være dobbel kant/brettekant. Jeg strikker nemlig opp kanten, det betyr at når oppbretten er like lang på begge sider. fester jeg alle tråder og strikker masken sammen med 1 løkke i oppleggskanten. Det blir en utrolig jevn og fin kant som ikke strammer.



Så vil jeg tipse om at Lisbeth's verden har en giveaway nå til nyttår. Hun har en fin blogg som jeg følger


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar