lørdag 2. januar 2016

Oppsummering av 2015

Tid for en aldri så liten oppsummering av 2015 Det er blitt endel strikking dette året også. Jeg har har min årlige nøstesparing også, selv om det ikke er blitt så store mengdene av dette. Ikke fordi jeg ikke strikker mye men fordi jeg kun sparer en 10 kroning pr nøste uansett hvor stort nøste er. Det vil si at når jeg strikker endel i tynt garn som kanskje er 50-150 grams nøster så sier det seg selv at det ikke er så mange nøster. Men 160 nøster har jeg gjort helt ferdig. Nå skal det sies at jeg nok har kjøpt endel nye nøster, så nå har jeg bestemt at det må bli alvorlig slanking frem til påske. Hvorfor påske, jo for da har jeg tenk meg på Garnfestival i Edinburgh

Her er listen over ferdige prosjekter:
1 Hals
1 Hentesett
2 Puter
 2 Vinhaner
3 Babyjakker/gensere
6 Luer
8 Julekuler
8 Jakker/gensere
11 par Votter
41 par Sokker











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar