tirsdag 14. mars 2017

Vakre Edinburg og Sock Madness

Jeg har vært fraværende en stund, dette er forde jeg har vært travelt opptatt med å få fullført noen prosjekter før jeg skulle til Edinburgh Yarn Festival for 2. gang. denne gang sammen med min samboer.



 Garnfestivalen er en overveldene opplevelse i farger og inntrykk og det ble endel nye kjøp ja.










Edinburgh viste seg fra en deilig side med vakkert vårvær sånn at det var mulig å sette seg ned på uterestauranter. Samt å spasere i gatene med disse fantastiske bygningene.




Så har jeg i skrivende stund nettopp fått bekreftelse på at jeg kom igjennom introduksjonstunden i Sock Madness. Dette er spennende for jeg har ikke vært med før, men har hatt veldig lyst å prøve. Så da slang jeg meg med denne gang. Dette var kvalifiseringsmønstert

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar