lørdag 4. mai 2013

Nye prosjekter på gang

Fana Kofta er nå klar for montering, her blir det å klippe opp for ermer og i fronten. Jeg har heldigvis gjort dette såpass mange ganger at jeg ikke gruer for dette lenger. Bruker symaskin til å låse maskene. Nå har jeg sett på Youtube at det er alternative måter å gjøre dette, men siden dette er en bestilling så får jeg eksperimentere en annen gang.


Neste prosjekt er i startfasen, jeg synes halve moroa er å glede seg til nye prosjekter. Planlegge hva som skal startes, hvilket garn og oppskrift jeg vil bruke osv.

Denne gang skal jeg strikke en barnedress i Sterk fra DSA. Det blir marine og natur, for denne er det en liten gutt ha.

Så er det endelig min tur til å prøve karbonz pinnene. Det gleder jeg meg virkelig til, selv om det bare er vrangbordene som blir stikket med dem i denne omgang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar