fredag 31. januar 2014

Ufo fella

Alle Hjerter
Jeg er vist i ferd med å gå i Ufo(uferdig objekt) fella
Jeg har 5 prosjekter på pinnene i skrivende stund samt at jeg planlegger å starte på en mariusgenser og en kofte.

Jeg holder på med noen lueprosjekt som skal gis vekk til gode formål (får ryddet litt i garnet mitt også :) 

Jeg har startet på 2 par nye sokke mønstre fra Lill C. Schei Gled deg disse er virkelig like flotte som de jeg har vist tidligere Isrosa og Brosja. Disse kommer det bilde av senere

Give me Coffe sokkene av Karin Aida har jeg en bestilling på og disse har jeg hatt lyst å lage lenge. Fine blir de også, når de blir ferdige.

Så holder jeg på med Alle Hjerter som er måneds oppgave/utfordring i samstrikkgruppa til Projo votte- og sokkealong.
Siden jeg har kjøpestopp og ikke hadde garnet som skulle være i oppskriften, har jeg valgt å prøve Ullteppegarn. Strikker med dobbeltråd på pinner nr 3,5 og 4.
Disse har jeg tenkt å prøve å tove. Fargene er Svart og limegrønn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar