onsdag 27. mars 2013

God påske

Påskeharen har vært på besøk, se så snill han har vært ......... Et vell av vakre farger i silkemykt Drops Love You 3 og litt av nr 2 (nede til høyre). Bestilte på Strikkenett.no torsdag og tirsdag lå pakken å ventet på meg. Bra levert synes jeg :)


Ellers har jeg startet med en bestilling. En lekker jakke i Tine Solheim mønster som sto i Hjemmet i februar.

Strikker den i en tråd Tynn Alpakka og Sterk fra DSA, deilig og myk blir den. På pinner nr 7 tror dette skal gå rimeligt kjapt selv med så mye flettemønster. Gleder meg til å se den ferdig for jeg tror den blir lekker.


Så nå har jeg rigget meg til i godstolen for å nyte påskesolen

Livet er ganske fint igrunnen


4 kommentarer:

  1. Så herlig bilde:) :) Der kan du kose deg! Masse deilig garn også. Jeg har ikke sett DropsLove you 3, bare på nett. Syntes garnet ser spennende ut. Kan jeg spørre deg om du ha strikket av det og hva du skal bruke det til??
    Mvh Sigrid R Buskerud

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har ikke bestemt meg enda for hva jeg skal bruke det til, men jeg ser for meg en enkel løst strikket V-genser, og en enkel hette jakke iallefall. Har ikke prøvd garnet enda men det føles veldig mykt og deiligt.

      Slett
  2. Så mye lekkert garn, og søt hund :)

    Ha en strålende påske :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Myrte

      Ja her har jeg mye deiligt garn :-)
      Apollo er en gammel herre som blir 14 år neste uke, flott er ham :-)

      Håper du får en strålende solrik påske du også :-)

      Slett