fredag 6. mars 2015

Moose of Norway

Jeg har fått være med å teststrikke Moose of Norway av LillCat Design. Dette er elg sokker med humor, som passer til både herrer og damer.

Jeg må innrømme at jeg flirte godt da jeg så de grønne sokkene ferdig. For på den ene sokken ser det ut som at elgen har fått pynt i horna og er klar for fest, og på den neste ser det ut som den har gått på tryne i blåbær riset.

Høgt skaft og lett å justere lengden. Jeg har brukt Fabel på alle 3 parene og pinner nr 2.5. Det er også fullt mulig å justere bredden v å legge til noen masker hvis en har en kraftig legg.
Sort Fabel og Skog
Sort Fabel og Guacamole

Det går med litt mer enn 1 nøste i bunnfarge(Sort) og 1 nøste mønsterfarge. Disse ble veldig populære, for de forsvant nesten før de var kommet av pinnene.
Sort Fabel og Chilli
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar