mandag 23. november 2015

Bobler i snøstorm og det nærmer seg adventstrikk

Bobler i snøstorm det er mitt inntrykk av denne fargekombinasjonen på dette mønsteret

Mønsteret heter 
VWBoblesokker by Gro Andersen

Jeg har brukt Fabel(gul) og Nordlys 911. pinner 2,5 Dette er litt lengre og romslige sokker som egentlig passer til både damer og herrer, men en må nok opp i pinne størrelse og garntykkelse for å få dem opp i str. Mine ble ca 39/40. Men etter vask var de faktisk str 42

Undersiden har eget mønster


Så er det jammen meg 1. søndag i advent snart. Til helgen faktisk, og det er meg bekjent 3 advent strikk.

Lillcat har varslet julekulestikk og dem har jeg fått prøvesmake, artig med kuler for det hadde jeg aldri gjort før. Og det er bare å glede seg for de ble fine synes jeg.

Bittami har varslet klutestrikk, og selv om jeg ikke strikker så mange av dem, liker jeg å strikke løpere. Så kanskje det blir en ny juleløper :)

Så er det Jennypenny som har varslet advent strikk som jeg mistenker kan være sokker.

Så da blir det vel litt å finne på fremover også, som om det skulle vært noe problem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar