torsdag 19. mai 2016

Prikkedilla

Prikkedilla av Lena Kristine Kvile er et flott gratis mønster som du finner her.
Du kan bruke både tynt og tykt garn, alt etter som hvordan du vil ha sokkene.Og en kan bruke flerfarget garn eller ikke. Det er også mulig å få brukt opp rester hvis en ønsker det. Der er igrunnen bare fantasien som stokker deg. Jeg har brukt Opal 6 tråders på pinner nr 2,75 og må innrømme at jeg ikke så hvor fine vannmelon farger det var på garnet før de var ferdige.
Så tiltross for hvor varme de egentlig er så har de et sommerlig preg som jeg syntes ble veldig bra.

Men jeg har gjort en stor forandring. Fordi jeg ville lage min egen hel med kile samtidig som jeg hadde lyst på prikker under på sålen. Løsningen ble det en trekant kile under.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar