torsdag 6. oktober 2016

Et mysterie og to med Gondola

Vakre Gondola mysterie sjal har jeg brukt Shoppel-Wolle garn på, problemet mitt var at jeg hadde 2 nøster som var omtrent på samme plass i fargeskiftene men så var jeg litt usikker på om de var fra samme parti. Så da kom jeg på den geniale ideen om å bruke dem parallelt. Og det fungerte utrolig bra, men.... for det er et men her. Jeg har nok strammet mer i den enden der jeg har byttet på trådene, sånn at det er litt kortere i den ene enden.
Jeg valgte også å droppe perler i den nest siste delen og bare ha perler i den siste. Dette er en avgjørelse jeg er veldig fornøyd med. For nå er perlene den siste prikken over i en.

Nå er det snart startskuddet for LillCat sitt sokkemysterie som starter 7 oktober, og som en av testrikkerene er jeg nok ferdige med mine. Kan ikke røpe så mye men at dette er en godbit av et vakkert mønster det tror jeg at jeg kan love. Så kvess pinner og kast deg med, for dette er moro. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar