torsdag 6. juni 2013

Resteragger

Av og til er det greit å få brukt opp restegarn, da blir samvittigheten min for å kjøpe nytt garn litt bedre iallfall.
Denne gang har jeg brukt opp alt Gjesdal Sportsragg. Dette er er et ganske tykt sokkegarn, som jeg har brukt til luer og sokker. Her har jeg brukt opp resten på 3 par barnesokker. Jeg deler alt garnet i 2 så jeg er sikker på å ha nok til 2 sokker.


Mønster har blitt til etterhvert som jeg strikker, selv om jeg brukte oppskriften som stå på innsiden av magebelte på garnet som grunnoppskrift.

Men har isteden for 2 rett og 2 vrang har jeg brukt 3 rett og 1 vrang. Pinner nr 3

2 kommentarer:

  1. All are so very lovely. I'm presently, struggling with my first sock.

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you :-)

      And dont give up, you will manage your socks in the end. I use to think that I never would gett it right. But now there is a world of amazing sock pattern waiting for me :-)

      Slett