onsdag 17. juli 2013

6 fine klutemønstre


Så var det over for denne gang. Spennende var det så lenge det varte, Bittamo holdt oss på pinebenken hele uken frem til fredag. For alle lurte på hvordan denne fredagens mønster skulle bli. Og jeg vil tro de fleste har funnet sin favoritt.

Nr 1 Goat Willow
Først kom Goat Willow (Selje)

Dette mønsteret blir bare finerer og finere synes jeg.
Minner meg litt om rumpetroll i stim hehe






 


Nr 2 Bird Cherry
Den andre ble Bird Cherry (Hegg)

Dette ble manges favoritt










Nr 3 Rowan Tree
Det tredje Rowan Tree (Rogn)

Ble nok en utfordring for mange(inkludert meg)









Nr 4 Juniper
Men den fjerde Juniper (Einer)

Likte jeg










Nr 5 White Birch
Her er den femte White Birch (Hvit Bjørk)

Enkelt og veldig stilig 









 
Nr 6 The Grand Finale
Så kommer den sjette og siste The Grand Finale
Det ble lagt til som en ekstrabonus, og jeg liker virkelig den bonusen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar