søndag 14. juli 2013

Langfri og fint vær

Jeg har faktisk vært til fjells på stølen denne uken. Det er flott å være i fjellet og spesielt når været er så herlig som det var denne uken. Jeg starter ikke ferien før i slutten av måneden, men denne uken har jeg fått en forsmak på sommerferie.



Jeg har sittet i solveggen å kost meg med strikkettøy, det skal bli en løper til bordet. 
Mønsteret har jeg omtalt her det er ett av Bittamis klutemønstre.
Det 5. mønsteret er kommet, men jeg har ikke fått tid til å prøve dette enda.
Du kan ta en titt her om du er nysgjerrig.
Jeg har også prøvd å lage en ny pizza, det vil si for meg er den ny.
Når vi er i fjellet på stølen blir det ofte lettvinte løsninger og halvfabrikata men det betyr jo ikke at det trenger å være usunt eller kjedelig?? 
Her er ingrediensene: Halvstekt fullkorns pizzabunn
                                   Pizzasaus av crème frache
                                   Reven ost
                                   Fersk laks i tynne skiver
                                   Rød løk
                                   Sitron pepper
Jeg har lagt ingrediensene på bunnen i denne rekkefølgen, og har ingen oppskrift. Kunne nok ha laget bunnen selv, men det funker litt dårlig på gassovnen som er i fjellet


Sånn ble resultatet, jeg hadde salat og rømmedressing til og pizzaen  ble kjempegod.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar