fredag 26. juli 2013

Min tur!!!!!

 Så er det endelig min tur til fri og ferie, fantastisk følese :)
Det ble faktisk markert med torden og brak juhu. I tillegg passerer besøkstelleren 25.000 visninger siden jeg startet i februar. Wow dette er bare helt utrolig

Været skal holde seg enda, enn så lenge. Nå skal det sies at vi gikk inn i Hundedagene med et fantastisk vær, så da vil tiden vise om dette holder stikk etter gammelt ordtak.

Jeg har laget en "is kaffe" her er instruksjonen

Ta et stort og godt krus og fyll det med vaniljeis ca halvfullt. Lag så cappuccino og hell den over isen. Fyll på med mere vaniljeis hvis det er plass eller ønskes.

På strikkefronten har jeg tatt meg selv i nakken å kommet igang igjen med et par evighets prosjekter. De føles slik, men det er nok også det at jeg har bestemt at dette går alt for sent så da gjør det det.

Flette jakka er nå snart kommet til deling for armer så da er den over halvveis. Jeg gjorde heldigvis armene ferdig først.

Så er det løperen som strikkes med ganske tynn tråd. Her holder jeg på med 4 nøste av 5, så jeg ser lys i tunelen på den også.

Jeg får holde meg til disse 2 prosjektene frem til vi reiser på ferie med vogna.

Ha en fortsatt flott sommer og god ferie til de som har det også

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar