onsdag 25. september 2013

Morgengry og fossefall

Høsten står å banker på døra, om en vil eller ei. Det er bare sånn det er!!!!

Bilde er tatt langs Rv 7
Langfoss
Men det har sine fordeler også, det blir definitivt romsligere på veiene her inne i Hardanger når alle bobil turistene har reist. Det er ikke det at de ikke er velkommen. Jeg skjønner at de synes veien er veldig smal, og at de har utrolig god tid. Tålmodigheten blir en smmmule tøyd når de skal stoppe i hver 2. sving for å ta bilde ut bilvinduet for sikkerhetskyld så ingen slipper forbi.....

Låtefoss











Nok om det!
Hva er det alle disse turistene er så fascinert over..... Jeg måtte faktisk ha noen stopp på veien selv for et par uker siden, for å ta noen bilder.  PS... Jeg kjørte tilsides :)

Men jeg håper på noen flere varme gløtt fra sola, så får jeg tenne lys fyre i peisen og kose meg med et strikketøy og drømme om våren som kommer. For det er helt sikkert at den kommer tilbake og det er betryggende :)

 Nå er det tøfler det går i. Strikket i viking naturgarn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar