fredag 1. mai 2015

Vår fornemmelser

Ja det er vår og det er noen tegn som kommer hvert år uansett, heldigvis. For jeg har vært litt mindre ivrig på å svare på kommentarer i det siste, og her er grunnen til det.



Lammingen er i full gang dette året også. Søte små som skal dele av ulla si når høsten kommer. Godt vi har sikret videre produksjon av garn

Har også et noe krevende hovedprosjekt Snøstorm og den er bare utroligt vakker, jeg nyter å se hvordan den vokser frem på pinnene. Jeg gleder meg virkelig til å få den ferdig. Men på et såpass detaljert arbeide er det viktig å ha hode med seg, så da tar det nok litt tid. Men den skal være ferdig i god tid før høsten setter inn.

Jeg har i tillegg bestemt meg for at nå er det på tide med en opprydning i UFO(uferdige prosjekt) ene mine. For jeg har en Haukeli jakke som ikke er fullført og en bomulls jakke med hullmønster.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar