mandag 1. juni 2015

Myras gull

LillCat og Bittami har inngått et samarbeid om å gi ut en E-bok med det flotte navnet Sokker i blåtimen som kan kjøpes og lastes ned på Ravelry. Den inneholder 6 flotte oppskrifter på sokker, 3 fra hver designer.

Myras gull er et av LillCat sine 3 mønstre i denne E-boka. Det er "vanlige raggsokker" som er blitt pyntet opp med et flott mønster av multebærene.

Syntes først ideen var ganske kjedelig, helt til jeg fikk se første paret ferdig teststrikket. De var jo kjempeflotte. Så før jeg viste ordet av det hadde jeg 3 par på pinnene. 2 dame varianter og en litt mer diskre herrevariant.
Her har jeg fått brukt litt av lageret  mitt av Viking Sportsragg, Sandnes Perfekt og lite grann Labetuss.
Det som er så flott med raggsokker er at de nesten blir til av seg selv (etter at en har strikket mønsterborden)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar